Ledig Stilling

Hos Lifetest Veterinary Equipment søger vi en ny udadvendt, selvstændig og servicemindet medarbejder med lidt teknisk snilde til vores kontor i Rødovre.

 

Hvis du er den helt rigtige person til opgaven, så kommer du til at blive en del af et team på 6 fantastiske medarbejdere, som går meget op i at have et godt arbejdsmiljø. Alle medarbejdere har hver deres ansvarsområde. Din arbejdsopgave bliver at udvikle og drive vores serviceafdeling. Du vil få det daglige ansvar for at håndtere serviceopkald fra vores skønne kunder, sende laboratorie udstyr til reparation ved producenterne og klargøre analyse-instrumenter før de sendes ud til dyreklinikkerne. Du vil til tider komme til at køre ud til lettere service og reparations opgaver, som vi nemt kan lære dig at håndtere. Hvis der alligevel skulle opstå et roligt øjeblik i serviceafdelingen, så vil der være andre forefaldende opgaver i firmaet, og derfor forventer vi at du også er klar til at hjælpe dine andre kollegaer med andre forfaldende opgaver så som at pakke ordrer og udforme marketingmateriale mm.

Vi sørger selvfølgelig for en grundig oplæring, så hvis du kommer med en masse gå på mod, lidt teknisk snilde og lysten til at lære, så skal vi nok sørge for resten. Det vigtigste for os er at kemien er god og at du passer ind i gruppen af medarbejdere, da vi er et mindre team.

 

Lidt om Lifetest                     

Lifetest er et hurtigt voksende firma, som distribuerer laboratorie udstyr til dyreklinikker i hele norden.

Lifetest har siden lanceringen i 2017 haft som mål at levere produkter og udstyr til veterinærindustrien til stærke priser og af høj kvalitet. Vi er et firma i hastig udvikling, som sætter en ære i at yde god service og opretholde en høj kundetilfredshed.

Hvad forventer vi af dig

Vi er fleksible i forhold til arbejdstider – fuldtid eller deltid, men til gengæld ser vi gerne at du indeholder nogle af følgende kvaliteter:

  • Fleksibilitet og teknisk forståelse. Hver dag er forskellig, og nogle gange kræves der kreative løsninger og længere dage for at løse uforudsete problematikker. Vi ser også gerne at du ikke er bange for mindre IT opgaver.
  • Selvstændighed. Du skal være klar på at køre ud, såfremt en af vores kunder har behov for support. Derfor ønsker vi at du kan arbejde selvstændigt og ikke er bange for selv at tage selvstændige beslutninger.
  • Servicemindet. Du bliver vores stemme udadtil, og derfor forventer vi at du er professionel, tålmodig og ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Kommercielt fokus. Du er ikke bange for at kombinere service og salg og dermed tilbyde en endnu bedre løsning for vores kunder.
  • Lærenem. Vi forventer ikke at du kan det hele fra start, men du skal have lyst til at lære og selvstændigt kunne være med til at opsøge den viden du har behov for.

Det er et stort plus hvis du har tidligere erfaring med veterinærbranchen, laboratorieudstyr, teknisk service, kundeservice eller anden relevant baggrund, men det er ikke et krav.

Hvis du har lyst til at høre mere, eller allerede nu tænker at du gerne vil være en del af verdens bedste arbejdsplads, så hører vi gerne fra dig på +45 20 94 03 00 eller nl@lifetest.dk